Społeczeństwo

Autopromocja

Rzeczy do/od rzeczy

Dodaj do schowka
Usuń ze schowka
Wyślij emailem
Parametry czytania
Drukuj
Zapałki od Forda Zapałki od Forda materiały prasowe

Oto sympatyczna metoda na wyróżnienie się wśród zalewu produktów oraz ich reklam: dobrze zaprojektowany gadżet promocyjny. Żadna informacja o funkcjonalności, efektywności, innowacyjności nie działa tak skutecznie jak poczucie humoru i pomysłowość. Najlepszym tego przykładem jest pudełko zapałek zaprojektowane przez malezyjski oddział agencji reklamowej JWT, które rozsuwa się tak samo jak przyczepa nowego modelu Forda.

Polityka 25.2014 (2963) z dnia 15.06.2014; Fusy plusy i minusy; s. 107
Oryginalny tytuł tekstu: "Autopromocja"

Maksimum treści, minimum reklam

Czytaj wszystkie teksty z „Polityki” i wydań specjalnych oraz dziel się dostępem z bliskimi!

Kup dostęp
Reklama