Sieć adaptuje się szybko. Próżni nie znosi i nie panikuje, a powrót Trumpa raczej obśmiewa.
Za projektem Luce stoi firma Tokidoki – chociaż to japońskie słowo, została założona przez Włocha.
Biały klocek w sieci to dziś jasny (nomen omen) sygnał, że mowa o Muzeum Sztuki Nowoczesnej.
Facebookowa grupa #KAMYCZKI w ostatnim czasie zyskuje coraz większą popularność. Zgromadziła już ponad pół miliona członków.
W sieci pełnej negatywnych emocji raz na jakiś czas pojawia się wiral, który dostarcza pozytywnych wrażeń.
Podróżującym doszedł nowy obowiązek: uwiecznienie na zdjęciu podręcznych gratów, z którymi przeszli odprawę na lotnisku.
Miku to weteranka wirali i ogólnoświatowa ikona popkultury.
Z pewnością niejedna osoba przeglądająca w tamtym czasie media społecznościowe zadawała sobie pytanie: o co tu właściwie chodzi?
Lato dobiega końca i tak samo kończy się panowanie „bachora”. Modny staje się inny styl życia: „very demure, very mindful”.
W dobie sztucznie pompowanych emocji i zalewu podobnych do siebie euforycznych treści ten rodzaj krindżu i autoironii na pewno się wyróżnia i podoba.