To sympatyczna historia o tym, że nawet w czasach przeładowanego internetu można zostać memem jak za starych czasów.
Namawianie do „kochania TikToka” przy obecnym stanie wiedzy o zagrożeniach cyfrowych i niedopasowaniu regulacji prawnych jest przedwczesne i szkodliwe społecznie.
Amerykanie go nie lubią, bo jest „chiński” (nieprawda), Europa go zwalcza, bo uzależnia (racja). Ale młodym TikTok się podoba. Co robić?
Do Aliexpress w walce o polskiego klienta dołączyły Temu i Shein, a do natarcia przygotowuje się TikTok. Czy nasi sprzedawcy przetrwają to zderzenie z gigantami wspieranymi przez chińskie władze?
Jeśli chodzi o dyscyplinowanie TikToka, to USA nie są wcale pionierami – już w 2020 r. zakazały go władze Indii.
Wraz ze zbliżającą się kampanią wyborczą w USA rozpoczął się rytualny taniec dookoła TikToka. Jedni chcą go zablokować, inni korzystają w najlepsze.
Czym się właściwie stały media społecznościowe? Ile dobrego, a ile złego przyniosły?
Prezenterzy amatorzy na TikToku stawiają na „autentyzm” i rzetelność. Z różnym efektem.
Rzeczywiście TikTok odgrywa wyjątkową rolę w kreowaniu muzycznych karier.
To decyzje szefów dużych platform społecznościowych, stawiających zysk ponad bezpieczeństwo i dobro użytkowników, doprowadziły do sytuacji, w której teraz jesteśmy. Przesłuchanie w Kongresie podziałało jak straszak, ale nie wystarczy.