Trzeci sezon netflixowego „Love Never Lies: Polska” wywołał medialną burzę. A to tylko jeden z wielu popularnych dziś reality shows o miłości. Na czym polega ich sukces?
Czy producentom grozi bankructwo, o co chodzi z aferą wokół filmu „Ministranci” i jak naprawić sytuację polskiego kina. Rozmowa z Leszkiem Bodzakiem, założycielem firmy producenckiej Aurum Film.
„Dojrzewanie” – w pewnym sensie nieoczekiwanie dla twórców i Netflixa – okazało się wielkim przebojem, o którym widzowie chcą dyskutować. Co odnaleźliśmy w tej opowieści?
Pojawiają się głosy, że idealistyczna filozofia sprzątania Marie Kondo przynosi więcej szkód niż pożytku. Co tak naprawdę sprzedaje Japonka zdaniem rozczarowanych praktykantek jej ścieżki?
Czy jeśli satyra filmowa i serialowa skupia się ciągle na tym samym, a efekt jest coraz słabszy, to znaczy, że rzeczywistość przerosła już fikcję?
Produkcje „Cassandra” i „Sunny” bazują na naszym strachu przed domowymi robotami. To zupełnie inny lęk niż przed Terminatorem.
Spotify miało być bramą do świata muzyki. Tymczasem tylnymi drzwiami wpuszcza do niego nieistniejących artystów widmo, odbierając szanse tym prawdziwym i zwiększając własny zysk.
Z rektorem SGH i prezesem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS rozmawiamy o tym, że wielkie wydarzenia kulturalne przynoszą zysk, ale jeszcze ważniejsza jest inwestycja w drobniejsze zjawiska i nazwiska.
Platformy streamingowe miały dotąd konkurować z tradycyjnymi kanałami. Teraz chcą je zastąpić, a co za tym idzie – przyciągać widownię także tym, czym dotąd telewizja.
Największy muzyczny serwis streamingowy opublikował swoje podsumowania roku. Czego słuchamy na Spotify? Zupełnie innych artystów niż w radiu.