O wszystkim, co chcecie wiedzieć o Veturilo, ale nie mieliście kogo zapytać, opowiada prezes tej firmy na Polskę Tomasz Wojtkiewicz. Będzie też o tym, dlaczego Paryż zakazał wypożyczania hulajnóg elektrycznych, a w Warszawie nie da się wypożyczać rowerów zimą.
Trudno się dziwić, że Czesław Lang został wybitnym kolarzem. I właściwie pierwszym polskim profem. Przez kilka lat on i Lech Piasecki to była para koni pociągowych dla największych nazwisk włoskiego kolarstwa na największych wyścigach na świecie.
W czwartek okazało się, że Europejski Bank Inwestycyjny odmówił wsparcia dla programu dofinansowania do zakupu rowerów elektrycznych dla polskich klientów.
Jesteśmy pod Dębicą w firmie Romet. Historia tej marki jest burzliwa, o czym usłyszycie. Ale bez obaw, nie jest to odcinek o historii, tylko o nowościach, bo w Romecie mają już gotową nową kolekcję na 2025 r. A w niej m.in. rower elektryczny.
O jeżdżeniu, kawie, ale przede wszystkim o sobie i swojej karierze kolarskiej opowiada Maciej Grubiak, właściciel kultowej kawiarni kolarskiej Góra Kawiarnia.
Paweł Kuflikowski ma wiele (nad)aktywności. Ratuje go to, że wszystkie łączy z rowerami.
Marta Gryczko do 27. roku życia nie nauczyła się nawet jeździć na rowerze. A teraz robi po 40 tys. km (proszę nie regulować czcionki, tak, czterdzieści tysięcy kilometrów) rocznie i jeszcze udaje się jej chodzić do pracy.
Nie dajcie się zwieść ładnemu uśmiechowi i zadbanym paznokciom. Kasia Niewiadoma, zwyciężczyni wyścigu Tour de France, jest jak maszyna zaprogramowana na wygrywanie.
Kiedy droga zwęża się do 2 m, to nie ma szans, żeby zmieściło się tam 150 rowerów. A jednak każda jedzie tak, żeby się zmieścić. Kolarka Katarzyna Niewiadoma mówi o indywidualnym bólu, zespołowym wysiłku i marzeniach na przyszłość.
Jak zgarnąć 5 tys. zł dofinansowania do roweru elektrycznego, czy już go kupować i kto z rządu przyjeżdża do pracy na dwóch kółkach. Mówi Krzysztof Bolesta, wiceminister klimatu i środowiska.