Wyświetlacze cyfrowe stają się symbolem świetlanej przyszłości branży reklamowej. Ich silne, ledowe światło rzuca jednak równie mocny cień. Biznes próbuje przykryć nim społeczne koszty swojej zyskownej działalności.
Nastolatki ruszyły w pościg za lodami Ekipa. Za papierek po nich mogą kupić akceptację i podziw rówieśników. Oto opowieść o najskuteczniejszej akcji reklamowej ostatnich lat.
Jednorazowe golarki dla mężczyzn reklamowane są teraz poprzez propagowanie praw kobiet. To przykład angażowania się koncernów w problematykę społeczną, czy raczej kolejny cyniczny chwyt marketingowy?
Po 16 latach powstał sequel do popularnego filmu „Lampa”. Brzmi jak nagłówek z portalu o kinie? Oto symbol przemian w świecie reklamy, którym Ikea nadaje ton.
Zdjęcie czarnoskórego chłopca ubranego w bluzę z napisem „Coolest monkey in the jungle” wywołało falę krytyki na całym świecie. Ale co właściwie nas oburza?
To nie pierwsza i pewnie nie ostatnia taka reklama, w której czarny odcień skóry to gorszy odcień skóry.
W swojej nowej reklamie popularny serwis aukcyjny sięga po sprawdzone chwyty: emocjonalną historię i dzieci w roli aktorów.
Polski serwis aukcyjny ponownie stawia na wzruszenia. Sądząc po reakcjach – z powodzeniem.
10 kampanii reklamowych, które wprowadzały konsumentów w błąd i zostały za to surowo ukarane.
Kamil Stoch zdeklasował rywali i został liderem klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. To olbrzymie osiągnięcie wiąże się nie tylko z prestiżem, ale też wymiernymi korzyściami finansowymi. Bo ile właściwie można zarobić na skokach narciarskich?