Firmy chcą uspokoić nasze sumienia. Zapewniają na opakowaniach i w reklamach, że dbają o środowisko i pracowników. Dużo tu udawania i oszukiwania. Oto przegląd popularnych chwytów.
W kończącym się sezonie młode gwiazdy muzyki okazały się wyjątkowo atrakcyjnymi nośnikami reklamy. Czy to nowe zjawisko? A może powrót do przeszłości?
Jak budować zaufanie do instytucji, firm i marek w czasach, gdy nikt nikomu nie ufa?
O tym, jak zmieniają się manekiny, kogo mają przypominać i dlaczego żyją coraz krócej, mówią Małgorzata Milewska-Malinowska i Agnieszka Pliszka z firmy produkującej manekiny.
Marketing to coraz częściej sztuka łowienia klienta na haczyk. Haczyki ukryte są w umowach, regulaminach, instrukcjach, gwarancjach. Chodzi o to, by klient łatwo się nadział, a potem za bardzo nie szarpał.
Prof. Michał Kosiński o tym, jak nowoczesne metody marketingowe pozwalają wpływać na polityczne decyzje każdego człowieka.
Płonące baterie w telefonie, samochód z zacinającym się pedałem gazu albo eksplozja platformy wiertniczej – wielkie firmy miewają wielkie kłopoty. Jak sobie z nimi radzą?
Książki najczęściej wybieramy, sugerując się tym, co podpowiada nam sieć. A sieć coraz rzadziej podpowiada nam cokolwiek bezinteresownie.
Prof. Tomasz Zaleśkiewicz o tym, dlaczego psychologia jest potrzebna, by zrozumieć zachowania człowieka na rynku.
Adidasy, pampersy, teflon, aspiryna, ptasie mleczko. To znaki towarowe konkretnych producentów czy obiegowe nazwy popularnych produktów? Jeśli pojawia się taka wątpliwość, to znaczy, że firma ma poważny problem.