Jak pandemia zmieniła branżę muzyczną, dlaczego polskie festiwale coraz chętniej stawiają na zagraniczne gwiazdy i czy sukcesy Dawida Podsiadły i Sanah to zapowiedź kolejnej rewolucji na rynku? Bartek Chaciński w rozmowie z Jarkiem Szubrychtem, dziennikarzem muzycznym i dyrektorem artystycznym Music Week Poland, oraz Agnieszką Kopiewską, dyrektorką marketingu Good Taste Production, o tym, jak będzie wyglądał koncertowy 2025 r.
Przez dekady zespoły napędzały muzykę popularną, teraz z niej znikają. Dlaczego soliści i solistki błyskawicznie je wypierają, od list przebojów po festiwalowe sceny?
Autorskie podsumowanie 2024 r. w muzyce poważnej.
W przededniu kolejnej edycji festiwalu Ars Cameralis rozmawiamy o jego atrakcjach, o swoistej „wszystkożerności” w kulturze i miłości w płomieniach.
Właściwie wszystko to, co zwykle na letnim festiwalu pod gołym niebem – z tą różnicą, że najpierw trzeba zostawić płaszcz w szatni.
Festiwal Eufonie wychodzi poza Warszawę.
Dziennikarze „Polityki” podpowiadają, gdzie bywać, czego słuchać i o czym będzie się mówić w kulturze tej jesieni.
Z dyrektorem artystycznym Avant Art Festivalu rozmawiamy o tym, gdzie szukać awangardy w muzyce.
ANAKLASIS to marka płytowa związana z Polskim Wydawnictwem Muzycznym i służąca promocji wydawanych w nim twórców.
Przełomowa edycja organizowanego już po raz 17. Avant Artu. Pierwsza, w ramach której ten ekspansywny festiwal przyjedzie – poza Wrocławiem i Warszawą – także do Lublina.