W Holandii ograniczenia na autostradach stały się przedmiotem umowy koalicyjnej. Na razie jednak jeśli Holender chce poszaleć, musi jechać do Niemiec. Albo do Belgii, gdzie radary już dawno się poddały.
Sebastian Kulczyk sprzedał swoje udziały w Autostradzie Wielkopolskiej, jakie w spadku zostawił mu ojciec. Znikają kolejne ślady obecności Jana Kulczyka w polskiej gospodarce. Jakie piętno odcisnął na niej Doktor Jan i co z tym dorobkiem robią jego dzieci?
Pierwsze doniesienia o poszukiwaniu nabywcy akcji spółek autostradowych pojawiły się już na początku ubiegłego roku. Wkrótce wybuchła wojna w Ukrainie i wyglądało na to, że plan spali na panewce. A jednak chętny się znalazł.
Wśród wyborców, o których PiS postanowił walczyć, niespodziewanie znalazł się Polak zmotoryzowany. Dostanie darmowe autostrady i zmiany w prawie o ruchu drogowym. Czy odwdzięczy się przy urnie?
Bezpłatne bez wyjątku autostrady to kolejny pomysł na zdobycie głosów w wyborach. W rzeczywistości zapłacimy wszyscy i to dużo, gdy przyjdzie czas na remonty.
Program budowy dróg i autostrad dojechał do niebezpiecznego zakrętu. Ceny surowców i paliw eksplodowały, brakuje pracowników. Branża budowlana przyszłość widzi w czarnych barwach. Straszy widmem bankructw i schodzeniem z budów.
Zbudujemy 100 obwodnic – zapowiedział w kampanii wyborczej Mateusz Morawiecki. Reszta to pytania: dlaczego 100? Dlaczego jednym obiecano, a innym nie? Kiedy zbudują? I za co?
Włoskie firmy drogowe ogłosiły, że rozpoczętych w Polsce budów mogą nie skończyć, jeśli nie dostaną dodatkowych pieniędzy. W wyborczym roku będzie więc mniej przecinanych przez polityków wstęg, a więcej awantur. Jak do tego doszło?
Autostrada A2 bezpłatna między Łodzią a Warszawą – na zawsze. PiS obiecuje kierowcom darmowe przejazdy, ale nie mówi, skąd weźmie pieniądze na remonty.
Ministerstwo Infrastruktury nie wprowadzi w tym roku opłat za darmowe obecnie autostrady dla osobówek. Kierowcy się cieszą, ale czy na pewno na tym zyskają?