Społeczeństwo

POLITYKA z tytułem Superbrands!

Leszek Zych / Polityka

Miło nam poinformować, że tygodnik POLITYKA został uznany za jedną z najsilniejszych polskich marek i otrzymał tytuł Superbrands 2013/14 w kategorii gazety i czasopisma. Tytuł przyznawany jest przez działającą w 87 krajach organizację The Superbrands LTD., od ośmiu lat nagradzającą też najsilniejsze marki konsumenckie w Polsce. Jest to prestiżowe wyróżnienie dla zarządów oraz działów marketingu świadczące o przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek na rynku.

Polityka 5.2014 (2943) z dnia 28.01.2014; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 107
Reklama

Czytaj także

null
Kultura

Czytamy i oceniamy nowego Wiedźmina. A Sapkowski pióra nie odkłada. „Pisanie trwa nieprzerwanie”

Andrzej Sapkowski nie odkładał pióra i po dekadzie wydawniczego milczenia publikuje nową powieść o wiedźminie Geralcie. Zapowiada też, że „Rozdroże kruków” to nie jest jego ostatnie słowo.

Marcin Zwierzchowski
26.11.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną