Do obecnej edycji konkursu zgłoszono 147 artykułów w trzech kategoriach. Najwięcej publikacji (52) dotyczyło kategorii „artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane”, 47 – kategorii „artykuł prasowy – media elektroniczne i drukowane”, a 48 – kategorii tematycznej, w tym roku poświęconej pandemii i jej wpływowi na miejsca pracy.
Nagrodę główną za najlepszy artykuł w kategorii media elektroniczne i drukowane jury przyznało Cezaremu Kowandzie, dziennikarzowi „Polityki”, za tekst „Covidowy ślad węglowy”. Materiał nagrodzono za „niezwykle celne ukazanie nieoczywistych dla wszystkich strat dla środowiska naturalnego wynikających z pandemii”.
Wyróżnienie w tej kategorii otrzymał także Adam Grzeszak. Jego artykuł „Kuchenni rewolucjoniści” jury doceniło „za podjęcie tematu zmian w gastronomii wynikających z rozwoju branży food tech oraz przedstawienie szeregu inspirujących przykładów”.
Wyniki ogłoszono podczas premiery 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, zawierającego 1958 przykładów dobrych praktyk (1696 w poprzedniej edycji), które zostały zgłoszone przez 225 firm (wcześniej 214), w tym 57 z sektora mikro, małych i średnich firm (wcześniej 55). To rekord, natomiast liczba firm to drugi wynik w historii ukazywania się raportu. Na liczbę blisko 2 tys. działań CSR składają się dwie grupy praktyk. Pierwsza z nich to praktyki nowe, zgłoszone po raz pierwszy do raportu. W najnowszej edycji znalazło się ich 1013 (poprzednio 712). Drugą grupę stanowią praktyki długoletnie, opublikowane już w poprzednich edycjach, ale realizowane w minionym roku. W tym roku było to 945 inicjatyw z zakresu odpowiedzialności biznesu (983 w poprzedniej edycji).
Wszystkie praktyki z kolejnych edycji raportu publikowane są w wyszukiwarce dobrych praktyk dostępnej na stronie: http://odpowiedzialnybiznes.pl/dobre-praktyki/.