Muzyka

Wspólny język

Recenzja płyty: Tryp Tych Tryo, „Warsaw Conjuction”

materiały prasowe
Od pół wieku świat nie bardzo interesuje się naszą sceną pop, do rockowej podchodzi z dystansem, polskiego rapu zapewne nie rozumie, za to jazz traktuje jako pewną markę.

Od pół wieku świat nie bardzo interesuje się naszą sceną pop, do rockowej podchodzi z dystansem, polskiego rapu zapewne nie rozumie, za to jazz traktuje jako pewną markę. Instytut Adama Mickiewicza wykorzystuje to od dawna, ostatnio w ramach programu „Get Your Jazz Together” łączącego muzyków polskich i zagranicznych. W tym wypadku basista Wojtek Mazolewski (Pink Freud, Wojtek Mazolewski Quintet) spotkał dwoje przedstawicieli kreatywnej brytyjskiej sceny: saksofonistkę i flecistkę Tamar Osborn oraz perkusistę Edwarda Wakili-Hicka.

Tryp Tych Tryo, Warsaw Conjuction, On The Corner/Lanquidity

Polityka 28.2024 (3471) z dnia 02.07.2024; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Wspólny język"
Reklama