Słychać spójność tego programu, który oryginalnie powstawał do spektaklu „Królowa Śniegu. Rytuał rozmrażania serc”, ale kontekst tamtego wydarzenia nie jest niezbędny, by docenić muzykę.
W przedsięwzięcie muzyczne zrealizowane w Szklanym Domu – warszawskim budynku mieszkalnym, gdzie odbywały się słynne „Dziady na Mickiewicza” podczas Strajku Kobiet – z miejsca wpisany jest jakiś idealizm. Ale „Dom” to przede wszystkim płyta o otwartości, wspólnocie i dialogu. Nie chodzi tylko o teksty, napisane przez Aleksandrę Cieślak, ale też o nagraną pod okiem Bartosza Webera muzykę, która w najlepszych fragmentach wydaje się dobrze zaaranżowanym spotkaniem rytmiki swojej i obcej, jakiejś odległej Afryki i niesamowitej słowiańszczyzny.
Dom, Dom, Karrot Kommando
Polityka
5.2023
(3399) z dnia 24.01.2023;
Afisz. Premiery;
s. 77
Oryginalny tytuł tekstu: "Dom otwarty"