Gry

System pionków

Recenzja gry: „Dragon’s Dogma II”

materiały prasowe
‚‚Dragon’s Dogma II” to doskonały przykład, że japońscy twórcy gier wideo miewają wrażliwość jazzmanów.

‚‚Dragon’s Dogma II” to doskonały przykład, że japońscy twórcy gier wideo miewają wrażliwość jazzmanów. Biorą na warsztat dobrze znany motyw i na tym fundamencie tworzą coś oryginalnego, z własnym, niepowtarzalnym sznytem. „Dragon’s Dogma” (2012 r.) ponad dekadę temu okazała się sensacją. Na pozór banalna mediewalna baśń o herosie wybrańcu w świecie magii i smoków wprowadziła rewolucyjny system „pionków” – sterowanych przez komputer towarzyszy głównego bohatera, którzy potrafili podróżować między wymiarami, czyli odwiedzać światy z rozgrywek innych graczy, gdzie przeżywali przygody pod ich rozkazami.

Dragon’s Dogma II, Capcom, Cenega, Windows, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Polityka 16.2024 (3460) z dnia 09.04.2024; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "System pionków"
Reklama