Gry

Historia z klisz

Recenzja gry: „Outcast – A New Beginning”

materiały prasowe
Cutter przemieszcza się za pomocą odrzutowego plecaka, co pozwoliło projektantom na wprowadzenie ciekawych rozwiązań w rozgrywce.

Ćwierć wieku temu „Outcast” (1999 r.), oszałamiając swobodą w przemierzaniu trójwymiarowego świata, zwiastował rewolucję w konstruowaniu gier wideo. Wiele redakcji ogłosiło dzieło studia Appeal grą roku. Nic dziwnego, że zapowiedź powrotu byłego żołnierza US Navy SEAL Cuttera Slade’a na planetę Adelpha rozbudziła nadzieje – zwłaszcza że za produkcję odpowiadał znów Appeal. Niestety, tym razem przełomu nie ma. Przeciwnie, gra jest uderzająco zachowawcza.

Outcast – A New Beginning, Appeal Studios, THQ Nordic, Windows, PlayStation 5, Xbox Series X/S

Polityka 13.2024 (3457) z dnia 19.03.2024; Afisz. Premiery; s. 91
Oryginalny tytuł tekstu: "Historia z klisz"
Reklama