Cutter przemieszcza się za pomocą odrzutowego plecaka, co pozwoliło projektantom na wprowadzenie ciekawych rozwiązań w rozgrywce.
Ćwierć wieku temu „Outcast” (1999 r.), oszałamiając swobodą w przemierzaniu trójwymiarowego świata, zwiastował rewolucję w konstruowaniu gier wideo. Wiele redakcji ogłosiło dzieło studia Appeal grą roku. Nic dziwnego, że zapowiedź powrotu byłego żołnierza US Navy SEAL Cuttera Slade’a na planetę Adelpha rozbudziła nadzieje – zwłaszcza że za produkcję odpowiadał znów Appeal. Niestety, tym razem przełomu nie ma. Przeciwnie, gra jest uderzająco zachowawcza.
Outcast – A New Beginning, Appeal Studios, THQ Nordic, Windows, PlayStation 5, Xbox Series X/S
Polityka
13.2024
(3457) z dnia 19.03.2024;
Afisz. Premiery;
s. 91
Oryginalny tytuł tekstu: "Historia z klisz"