Pisanie dziś o Trójce nie ma większego sensu. Bo niespecjalnie jest o kim. Nowym dyrektorem stacji został Kuba Strzyczkowski. Nie będę pisał o jego fascynacjach politycznych, bo to też nie ma sensu. Ważne jest to, że jego największą fascynacją od lat jest on sam.
• PZPN uruchomił oficjalne konto na platformie społecznościowej TikTok. Aplikacja ta cieszy się największą popularnością wśród 13-letnich dziewczynek, które udają gwiazdy, a oglądający udają, że im się to podoba. Czyli jak w polskiej piłce.
• Edyta Górniak poinformowała naród, że nigdy się nie zaszczepi oraz że woli umrzeć. Następnie wezwała do publicznej debaty ministra Łukasza Szumowskiego. Tych dwoje coś łączy. Mąż Edyty też przepisał jej majątek. Na siebie.
• Afera wokół jednej z najpopularniejszych modowych influencerek Jessiki Mercedes. Okazało się, że jej ekskluzywne ubrania produkowane w Polsce pod marką Veclaim to amerykańska bawełniana sieciówka. Od czasu, gdy Mercedes kombinował przy silnikach Diesla, nie ufam tej marce.
• Katarzyna Łaniewska zwana babcią z „Plebanii”, a bardziej znana jako babcia z PiS, wyznała, że ma marną emeryturę i nie ma za co żyć. Współczuję. Za swój największy sukces pani Kasia uważa filmy „Kogel-mogel” oraz „Smoleńsk”. „Kogel-mogel” i „Smoleńsk”. Polska w pigułce.
• Mamy już katolicką odpowiedź na muzyczno-społeczny fenomen ostatnich tygodni, czyli #hot16challenge2. Pojawiła się Barka Challenge, czyli nagrywanie piosenek z okazji setnej rocznicy urodzin JP2. Akcja pozbawiona jest jednak aspektu charytatywnego. Dobrze wiedzieć, że prawdziwi chrześcijanie jednak wolą hip-hop.