Robert Biedroń otworzył sklep z odzieżą patriotyczną pod nazwą Biedrońka. Można tam kupić koszulki z hasłami: wspólnie zmieniamy Polskę, wolność mediów czy rozdział Kościoła i państwa. Wreszcie oferta dla tych, którzy lubią nosić ciuchy na lewą stronę.
• Średnio 3 mln widzów oglądało 20. sezon „Ojca Mateusza” w TVP1. Gratulacje. Baczni widzowie widzą, że Ojciec ma mocne hamulce. Niestety, nie można tego powiedzieć o innych parafiach.
• Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański oznajmił, że Wojtek Cejrowski po swym płomiennym wystąpieniu powróci na antenę TVP Info w styczniu. Znakomicie. Wojtek świetnie ilustruje tezę, jak blisko jest od słowa podpalacz do słowa dopalacz.
• Piąty sezon serialu „Sprawiedliwi” w TV4 oglądało średnio 1,8 mln osób, co zaowocowało tym, że stacja pokonała w czasie emisji Polsat, TVN i TVP1. Serial pokazuje policję w pracy. A to ostatnio rzadkość.
• Szymon Hołownia, najbardziej rozrywkowy kaznodzieja, napisał książkę „Boskie zwierzęta”. Polemizuje w niej z lobby właścicieli hodowli przemysłowych oraz myśliwymi. Skutecznie? Pamiętajmy, Arkę Noego zbudowali amatorzy, a „Titanica” profesjonaliści.
• Wokalista Dawid Kwiatkowski wraz ze swoją matką będą pierwszymi bohaterami programu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W RPA mama będzie skakać na bungee, jeździć na strusiu oraz pilotować samolot. Podobno struś ma oczy większe od mózgu. Czego nie życzę widzom.
• Joanna Jędrzejczyk przegrała na gali UFC z pochodzącą z Kirgizji Walentyną Szewczenko. Trudno. Ciężko się patrzy na kobiecy boks. No może z wyjątkiem walk Marcina Najmana.