Koniec najbardziej medialnej kariery dobrej zmiany. Koniec Bartłomieja Misiewicza. Jak to zwykle na prawicy bywa, załatwili go swoi. 40 proc. kobiet uważa tyłek za najbardziej atrakcyjną część ciała u mężczyzny. Jak patrzę na Bartka, to wiem, że to prawda.
• Doda ofiarowała swój samochód na aukcję, aby pomóc choremu na zanik mięśni 2,5-rocznemu Fabiankowi. Człowiek, który przelicytował wszystkich, stwierdził później, że to był żart. Jak widać, niektórym udaje się żyć pomimo wyraźnego zaniku ważnych organów.
• Sypnęło pieniędzmi w szoł biznesie. W reklamie materiałów drewnopochodnych firmy Swiss Krono wystąpił Tomasz Kammel. Jest lekko i zabawnie. Szkoda. Mogło być bardziej wiarygodnie. Grupa aktorów drewnopochodnych aż się pali, by grać.
• Smutny koniec kanału Muzo TV. Nadający od dwóch i pół roku kanał z teledyskami rockowymi nie odniósł sukcesu. Udział Muzo TV w rynku telewizyjnym wyniósł 0,01 proc. Oto duch czasu. Młodzież zamiast promocji rebelii woli promocję w Lidlu.
• To jest miesiąc finansowych żniw u Marcina Dorocińskiego. Aktor promuje właśnie nową ofertę firmy Orange. Jest to pakiet z telewizją 4K i darmowym dostępem do kanałów HBO. Znakomita oferta. Nie dziwię się, że telefony się jarają. Te od Samsunga najchętniej.
• Lodowi bracia Koral z przytupem wrócili na rynek reklamowy. Ich nową gwiazdą został tym razem aktor młodego pokolenia Maciej Musiał. Musiał ma w środowisku łatkę aktora bogobojnego, jest zatem nadzieja, że lizanie loda wreszcie zyska rozgrzeszenie.
• Magdalena Ogórek została zaatakowana przez mężczyznę w kościele. Mało tego, kilka godzin wcześniej została zaatakowana przez kobietę przed studiem telewizyjnym.