Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w listopadzie 2014 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu w tym czasie wyniosła 116 tys. egzemplarzy. Drugie miejsce w zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek” – ze średnią sprzedażą 111 tys. egz., trzecie – tygodnik „wSieci”, sprzedający średnio 69 tys. egz. Poza podium znalazły się „Do Rzeczy” (53 tys. egz.) oraz „Wprost” (41 tys. egz.).
Przewagę POLITYKI nad innymi tytułami w segmencie tygodników opinii odzwierciedlają również dane dotyczące sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznej wersji pisma, w listopadzie ub.r. Jeden numer POLITYKI rozchodził się średnio w liczbie 9,2 tys. egz. Dla porównania sprzedaż e-wydania „Newsweeka” utrzymywała się na poziomie 4,6 tys. egz., a pozostałych tytułów nie przekroczyła 1,5 tys. egz. („Wprost” – 1,3 tys. egz., „wSieci” – 0,9 tys. egz.).
POLITYKA jest również liderem rankingu sprzedaży za 11 miesięcy 2014 r. (z wynikiem 121 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy). Na drugim miejscu w tym zestawieniu plasuje się „Newsweek” (118 tys. egz.), na trzecim zaś – „wSieci” (77 tys. egz.). Kolejne miejsca zajmują „Do Rzeczy” (61 tys. egz.) i „Wprost” (59 tys. egz.).