Kraj

POLITYKA liderem sprzedaży w styczniu!

Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA – po wygranej rywalizacji sprzedażowej w 2013 r. – umocniła się na początku bieżącego roku na pozycji lidera sprzedaży na rynku tygodników opinii. W styczniu POLITYKA była jedynym tytułem segmentu, który poprawił sprzedaż w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Średnia sprzedaż naszego tytułu wyniosła w tym czasie 122 124 egz. i była o 1,7 proc. wyższa w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku. Na drugim miejscu z 8-proc. spadkiem i sprzedażą 114 981 egz. uplasował się „Newsweek”. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „wSieci”, który z wynikiem 77 436 egz. odnotował spadek o 35 proc. Na kolejnych miejscach znalazły się tytuły wydawane przez Media Point Group: „Do Rzeczy”, które sprzedawało średnio 66 556 egz. i zanotowało spadek na poziomie 44,5 proc., oraz „Wprost” – sprzedające średnio 55 193 egz. (spadek o 10 proc.).

 

Polityka 13.2014 (2951) z dnia 25.03.2014; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 107
Reklama