Moda oraz home & lifestyle w pierwszym Answear Concept Store: letnia wyprzedaż i więcej
Answear Concept Store – innowacyjna przestrzeń zakupowa
To pierwszy taki Answear w Europie. Jego powierzchnia wynosi 2 tys. m² i zaaranżowano ją nie tylko z myślą o najwyższej funkcjonalności, ale również z wyjątkowym poczuciem smaku. Do stworzenia nowoczesnej industrialnej aranżacji wykorzystano ciepłe drewno, metal i duże ilości szkła. Już od wejścia można poczuć absolutnie wyjątkowy charakter tego miejsca. Idealnie wpisują się w nie eksponowane elementy garderoby damskiej, męskiej oraz dziecięcej najznamienitszych marek premium. Nie mogło zabraknąć tu zatem produktów marek: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także Adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren.
– Jestem przekonana, że tak kreatywna i dopracowana szczegółowo przestrzeń, jaką jest Concept Store, pokaże pełną wyjątkowość tego, kim jesteśmy, wprowadzając kolaboracje z markami na wyższy poziom. Zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne, dając klientom możliwość obejrzenia na miejscu swoich ekskluzywnych, wysokojakościowych produktów - mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.
Dużym zaskoczeniem dla klientów mogą być inteligentne rozwiązania, których nie spotkamy nigdzie indziej:
- interaktywna przymierzalnia - bez wychodzenia z niej możesz dobrać rozmiar, kolor, a obsługa przyniesie Ci odpowiedni produkt;
- komputery sprzedażowe Elo Touch - jeden ekran dla sprzedawcy, jeden dla klienta. Dzięki nim zakupy są transparentne i interaktywne;
- pickup point - tu dzięki możliwości wpisania kodu odbioru na ekranie, sprawnie odbierzesz zakupy zrobione online na stronie answear.com. Możesz od razu zlecić wyprasowanie nabytej odzieży lub np. odświeżenie butów;
- ekrany niczym obrazy - na terenie obiektu znajduje się aż 80 matowych ekranów, które przypominają eleganckie dzieła sztuki;
- Kawiarnia Answear x Coffeedesk - wysokiej klasy bariści oferują wyśmienite napoje dla prawdziwych smakoszy. Wolisz kawę fermentowaną, tę pochodzącą z wulkanicznej gleby, tę o posmaku orzechów, czekolady, czy może pomidorów? Wyjątkowy charakter kawiarni podkreśla sceneria utrzymana w klimacie oranżerii.
Co istotne, Answear Concept Store to nie tylko odzież. W dziale Home & Lifestyle można przebierać w artykułach tekstylnych, oświetleniowych, dekoracjach, produktach do domowego SPA, biura, kuchni i baru, a także dla czworonożnych pupili.
Gdzie i w jakich godzinach można odwiedzić concept store?
Concept Store Answear mieści się w Warszawie przy ul. Żelaznej 51/53 w budynku Plater na II piętrze. Jest to historyczna Fabryka Norblina, która obecnie stanowi istotny obiekt na mapie stolicy. Znajdują się w niej wspaniałe galerie sztuki, restauracje, kino oraz wiele punktów rozrywkowych i zakupowych. Concept store czynny jest w godzinach:
- Poniedziałek - Czwartek: 11:00 - 21:00
- Piątek - Sobota: 11:00 - 22:00
- Niedziele handlowe: 11:00 - 20:00
Poza możliwością zrobienia tu zakupów przestrzeń inspiruje i zachęca do spotkań ludzi ze świata mody, kultury, a także meetingom towarzyskim przy filiżance dobrej kawy.
Na uwagę zasługuje fakt, że w ramach letniej promocji pierwszego punktu offline Answear.com oferuje liczne rabaty na produkty dostępne stacjonarnie. Zniżki sięgają nawet -50%.
Materiał przygotowany przez Answear Concept Store.