Inspiracje i porady

Kurtka softshell – czy jest dobrym sposobem na promocję marki?

Kurtka softshell – czy jest dobrym sposobem na promocję marki? Kurtka softshell – czy jest dobrym sposobem na promocję marki? mat. pr.
Reklamowe kurtki softshell to świetne narzędzia promocyjne, które będą noszone często przez osoby obdarowane, a zwłaszcza w chłodne i deszczowe dni. Duża powierzchnia tego typu odzieży pozwala na dobre wyeksponowanie loga firmy na plecach takiej kurtki, na jej przedniej części czy też na ramieniu. Kurtki softshell z nadrukiem to produkty, które można wręczyć zarówno mężczyznom, jak i kobietom. Dobrze dobrany model, stanie się chętnie ubieranym elementem garderoby przez klientów, pracowników czy kontrahentów.

Reklamowe kurtki softshell to świetne narzędzia promocyjne, które będą noszone często przez osoby obdarowane, a zwłaszcza w chłodne i deszczowe dni. Duża powierzchnia tego typu odzieży pozwala na dobre wyeksponowanie loga firmy na plecach takiej kurtki, na jej przedniej części czy też na ramieniu. Kurtki softshell z nadrukiem to produkty, które można wręczyć zarówno mężczyznom, jak i kobietom. Dobrze dobrany model, stanie się chętnie ubieranym elementem garderoby przez klientów, pracowników czy kontrahentów.

Kurtki reklamowe softshell- komu można je podarować? Gdzie się sprawdzą?

Wysokiej jakości odzież reklamowa to znakomity pomysł na funkcjonalny i oryginalny upominek. Jego wręczenie wpłynie na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, wśród przedstawicieli firmy pracujących w terenie, jak i jej klientów. Kurtki softshell sprawdzą się podczas organizowania wszelkiej maści imprez masowych, targów, eventów. Można je wręczyć:

  • pracownikom,
  • patronom medialnym,
  • wolontariuszom,
  • partnerom biznesowym,
  • potencjalnym kontrahentom,
  • klientom.

Użycie takich gadżetów w celach marketingowych może przynieść sporo korzyści. Aby jednak tak się stało, należy zainwestować w wysokiej jakości kurtki softshell z logo. Odzież ta musi być wykonana z wytrzymałego i trwałego materiału. Powinna poradzić sobie w trudnych warunkach atmosferycznych. Co ważne, kurtki tego typu stanowią często odzież ochronną dla pracowników działających poza siedzibą przedsiębiorstwa. Dzięki nim można też odróżnić obsługę od uczestników wydarzenia. Okazują się niezastąpione w branży spedycyjnej czy budowlanej. Ich zaletą jest to, że skutecznie chronią przed opadami deszczu, wiatrem i zimnem. Warto wybrać zwłaszcza te zawierające odblaski, które zwiększą bezpieczeństwo pracowników.

Zamów darmową wizualizację kurtki softshell z nadrukiem logo Twojej firmy - https://gadzety-reklamowe.com/section2/696-Kurtki_softshell_reklamowe-1.html

Dlaczego warto wybierać kurtkę softshell z logo?

Kurtka softshell reklamowa to gadżet, z którego obdarowane osoby mogą korzystać praktycznie każdego dnia. Co za tym idzie, ubranie to spełnia znakomicie swoją rolę promocyjną. Mogą z niej korzystać klienci udający się na weekendową wycieczkę, wyjazd rowerowy, spacer czy zakupy. Niezależnie od wybranego miejsca, logo i nazwa firmy będą doskonale widoczne. Zarówno klienci, jak i pracownicy docenią walory użytkowe kurtki, która skutecznie ochrania przed niekorzystnymi czynnikami. Osoba nosząca taką odzież stanie się żywą reklamą Twojej firmy. Decydując się na zakup tych gadżetów reklamowych, warto dopasować je kolorystyczne do identyfikacji wizualnej firmy. Dzięki temu będziemy w stanie budować świadomość marki, ponadto wybrane barwy zaczną się kojarzyć odbiorcom właśnie z firmą. Poprzez wybór odpowiedniej kolorystyki zasygnalizujemy odbiorcom nasz obszar działania oraz branżę, jaką się zajmujemy.

Kurtki softshell z nadrukiem to świetne gadżety reklamowe, które zwiększą rozpoznawalność marki i sprawią dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Wybierając takie produkty musimy pamiętać, aby zwrócić uwagę na jakość materiałów oraz wykonania, gdyż to właśnie od nich zależy trwałość i komfort noszenia kurtki.

Materiał przygotowany przez Reklamowe24

Reklama

Czytaj także

null
Kultura

Kulisy wielkiej afery w Stowarzyszeniu Filmowców Polskich. W kinach tego nie pokażą

Miało być jak u Pana Boga za piecem, ale przyszedł komornik – oto kulisy batalii w środowisku polskich filmowców o wpływy, pieniądze i zdjęcie z fotela prezesa Jacka Bromskiego.

Violetta Krasnowska
03.07.2024
Reklama