Wyświetlacze cyfrowe stają się symbolem świetlanej przyszłości branży reklamowej. Ich silne, ledowe światło rzuca jednak równie mocny cień. Biznes próbuje przykryć nim społeczne koszty swojej zyskownej działalności.
Bardzo źle się stało, że z takim trudem wypracowana uchwała i o tak jednoznacznie pozytywnych skutkach została bezmyślnie utrącona jednym podpisem w imię... no właśnie: czego?
Warszawa przyjęła tzw. uchwałę krajobrazową. Jest kolejnym polskim miastem, które podjęło walkę z szyldozą. Gdzie widać już efekty?
Na całym świecie billboardy kojarzą się jednoznacznie z reklamą. Tylko nie w Toruniu, gdzie ruszyła właśnie 9. edycja festiwalu Art Moves – sztuki na billboardach.
Czy polskie ulice uda się uratować z reklamowej powodzi? Obiecują to twórcy wchodzącej w życie ustawy krajobrazowej. Ale branża reklamowa nauczyła się obchodzić prawo.
Czy wreszcie polskie miasta przestaną przypominać kiczowate choinki, na których zawieszono wszystko, co się tylko zmieści? Jest szansa.