Pływasz albo toniesz, innego wyjścia nie było – mówi o swojej emigracji i pozycji zawodowej Dagmara Domińczyk, aktorka znana z „Sukcesji”, teraz grająca w polskim filmie „Rzeczy niezbędne”.
W rozdaniu mimo licznych nominacji kompletnie przepadły postapokaliptyczne widowisko „The Last of Us”, „Ted Lasso” czy finałowy sezon „Better Call Saul”, którego szczególnie szkoda.
To, co mogło się udać ze strajkującymi scenarzystami, nie pójdzie tak łatwo z aktorami. Jak będzie wyglądała promocja filmów i seriali bez wywiadów z ich twórcami? A festiwale bez czerwonych dywanów i defilujących po nich gwiazd?
Co sprawiło, że z takimi emocjami śledziliśmy losy ludzi bardzo bogatych i jednocześnie bardzo odstręczających?
Zachwycaliśmy się wielowarstwowymi portretami psychologicznymi bohaterów, w pamięci zostanie wiele pełnych emocji momentów. Choć zabawne, wzruszające czy żenujące sceny nie przysłaniają bolesnego obrazu zachodniego świata, jaki „Sukcesja” maluje.
Pieniądz lubi ciszę, moda też. Wraca trend „quiet luxury” – napędzają go hitowy serial „Sukcesja” oraz… inflacja.
Oglądamy, chłoniemy, komentujemy, żyjemy nimi i z nimi. Streamowane seriale to już znacznie więcej niż rozrywka.
W startującym wkrótce finałowym sezonie „Sukcesji” magnat medialny Logan Roy zamierza sprzedać firmę. Ale grający go 76-letni Brian Cox na emeryturę się nie wybiera.
Sezon obfitował w ciekawe serialowe wydarzenia, ale po rozdaniu statuetek Emmy za bardzo tego nie widać.
W połowie sierpnia zakończy się, po sześciu sezonach, jeden z najlepszych seriali w historii telewizji „Zadzwoń do Saula”. W Albuquerque w Nowym Meksyku z tej okazji zostanie odsłonięty pomnik głównych bohaterów produkcji, z której wykiełkował – słynnego „Breaking Bad”. My zaś postanowiliśmy uczcić ten wiekopomny moment autorskim zestawieniem 20 serialowych kamieni milowych. Kryteria wyboru były dwa: nasz gust i dostępność w Polsce.