Film ma tempo, zwartą strukturę i podąża wyraźnie w kierunku zaskakującego finału.
Trzy lata temu tajny informator z panamskiej firmy prawniczej Mossack Fonseca przekazał grupie amerykańskich dziennikarzy ponad 11 mln dokumentów.
Cały film zrealizowany został na trzech iPhone’ach 7 Plus.
Podczas gdy w Polsce część lekarzy chce cofnąć medycynę do czasów średniowiecza, Steven Soderbergh i Clive Owen w świetnym serialu „The Knick” pokazują, jak w bólach z tamtej epoki wychodziła.
„Wielki Liberace” ma być wielkim pożegnaniem. Steven Soderbergh, jeden z najambitniejszych reżyserów amerykańskich, rozstaje się z kinem, które uważa za głupie i nudne – w przeciwieństwie do teatru i telewizji.
Rozmowa z amerykańskim reżyserem filmowym Stevenem Soderberghem, autorem wchodzącego właśnie na polskie ekrany filmu „Ścigana”.
Fabuła snuta wokół prób wynalezienia szczepionki idealnie odwzorowuje narosłe patologie.
Nie wszedł na polskie ekrany ponoć dlatego, że stawia poprzeczkę wymagań zbyt wysoko.
Film „Solaris” Stevena Soderbergha jest drugą, po inscenizacji Andrieja Tarkowskiego z 1972 r., próbą przeniesienia na ekran powieści Stanisława Lema, która zrobiła międzynarodową karierę. Obydwie te ekranizacje wpisują się do oryginalnego trendu science fiction, który można określić jako wprowadzenie metafizyki do owego gatunku.