Przed premierą Paweł Miśkiewicz zapowiadał swój „Zamek” jako kontynuację wystawionego na tej samej scenie cztery lata wcześniej „Idioty” Dostojewskiego.
Przejmujące, ale też wymagające sporej cierpliwości.
Paweł Miśkiewicz zabiera nas w podróż długą i nieoszałamiającą pod względem odkryć.
Budując świat Prospera, Miśkiewicz zdaje się przywoływać teatry nieżyjących już reżyserów – intelektualistów, którzy swoimi spektaklami budowali Narodowy.
Zamiast przerażać, usypia.
Paweł Miśkiewicz kończy swoją pięcioletnią dyrekcję w Teatrze Dramatycznym mocnym akcentem. Trzecia edycja sztandarowego festiwalu ekipy z Pałacu Kultury i Nauki to szansa spotkania trzech wielkich nazwisk europejskiego teatru w trzech wielkich, fascynujących widowiskach.
Kameralnemu spektaklowi bliżej do dystansu i rezygnacji Arkadiny i Trigorina niż wiary w siłę teatru Trieplewa i Niny.
Romantyzm wraca na całego.
Rozmowa z Pawłem Miśkiewiczem, aktorem i reżyserem, laureatem Paszportu "Polityki".
Nagroda za wnikliwość czytania dwudziestowiecznej literatury w teatrze, oryginalny język artystyczny.