Biografia Madonny autorstwa Mary Gabriel nie tylko dostarcza drobiazgowej wiedzy o życiorysie artystki, ale też prowokuje do pytań o status gwiazdy popkultury w czasach nieustannych zmian cywilizacyjnych, obyczajowych i politycznych.
Po ostatniej gali nagród Grammy rozpisywano się o odmienionych operacją plastyczną rysach Madonny. Temat jednak szybko zgasł, bo w dzisiejszych czasach twarz staje się nieistotna. Lub może raczej: istotna inaczej.
Dla kolekcjonera remiksów Madonny to ledwie początek drogi, z ciekawszymi wersjami w perspektywie.
Madonna powraca. Single promujące jej najnowszy album już są krytykowane, nie zawsze zasadnie. Ale w przeszłości niemal za każdym razem szum wokół płyty czy koncertu wychodził jej na dobre.
16 sierpnia Madonna kończy 60 lat. I nadal pozostaje jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon światowej popkultury.
Mocno taneczne rytmy skalkulowane pod amerykańskie nastolatki.
Ministerstwo i NCS odmówiły POLITYCE wglądu w biznesplan oraz w rozliczenia zakupu i dystrybucji biletów na koncert. Minister odsyła nas do NCS, a NCS odpowiada, że poza tym, co minister już powiedziała, nic nie doda. Obie instytucje zasłaniają się klauzulami poufności. Ów mur poufności przebić może prokuratura i CBA.
11 lipca otrzymaliśmy sprostowanie tekstu „Ministerstwo Sportu kupiło bilety na koncert Madonny” (POLITYKA 28). Wyjaśnienia resortu to swego rodzaju kuriozum.
Mówimy o jednej z wciąż najpopularniejszych artystek muzyki pop. I o największym przedsiębiorstwie, które w tej chwili z biznesu koncertowego żyje, koncernie Live Nation.
Dobiegające końca lato stało pod znakiem wielkich plenerowych koncertów. Każda taka impreza to olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne, obsługiwane przez armię ludzi.