Czy w dobie katastrofy klimatycznej wypada śpiewać lekkie piosenki? Zespoły Muzyka Końca Lata i Jantar przekonują, że owszem: letni repertuar może się składać z protest songów i nie musi stronić od cienia.
Blisko tej muzyce do tradycji polskiej piosenki festiwalowej w jej najambitniejszej wersji.
Muzyka jeszcze bardziej futurystyczna, pełna zagadkowości, a zarazem ciągle uniwersalna.
Wielokulturowość odnajdziemy jak zwykle w rozbudowanych partiach perkusyjnych, ale też w wykorzystanych tu strzępkach opinii o Europie w różnych językach, które wprowadzają zarazem współczesny, polityczny kontekst.
Śledzenie mieszających się autorskich stylów, z których powstaje autorski koktajl, fascynująco wyrafinowany, przynosi przyjemność całkiem prostą do odebrania.
Krakowska wytwórnia Instant Classic to mali wydawcy muzyczni, którzy wyszli w wielki świat.
Rozmowa z Kubą Ziołkiem, gitarzystą, kompozytorem i animatorem bydgoskiej sceny muzycznej, laureatem Paszportu POLITYKI w kategorii muzyka popularna.
Piękny słowiański mistycyzm w atrakcyjnej, choć zarazem wymagającej pewnego skupienia muzycznej odsłonie, idealnej na listopadowe noce.
Gitarzysta, kompozytor, producent. Współtwórca licznych projektów, m.in. Starej Rzeki, z którą nagrał „Cień chmury nad ukrytym polem”, album świetnie przyjęty nie tylko w Polsce.