W czwartek okazało się, że Europejski Bank Inwestycyjny odmówił wsparcia dla programu dofinansowania do zakupu rowerów elektrycznych dla polskich klientów.
Jesteśmy pod Dębicą w firmie Romet. Historia tej marki jest burzliwa, o czym usłyszycie. Ale bez obaw, nie jest to odcinek o historii, tylko o nowościach, bo w Romecie mają już gotową nową kolekcję na 2025 r. A w niej m.in. rower elektryczny.
Jak zgarnąć 5 tys. zł dofinansowania do roweru elektrycznego, czy już go kupować i kto z rządu przyjeżdża do pracy na dwóch kółkach. Mówi Krzysztof Bolesta, wiceminister klimatu i środowiska.
Już nie tylko elektryczne samochody, ale też i rowery mają doczekać się państwowego wsparcia. Jednak pieniądze dla chętnych cyklistów mogą wyczerpać się w błyskawicznym tempie.
Czy samochody elektryczne stwarzają większe zagrożenie zapaleniem się niż pojazdy benzynowe i wysokoprężne? Specjaliści dokładnie to zbadali. Temat płonących elektryków rozpala jednak wyobraźnię, bo wobec motoryzacji elektrycznej wciąż jesteśmy nieufni.
Paweł Steinke i Oskar Szlachta opowiadają o rowerach elektrycznych. Czy to prawda, że nie trzeba na nich pedałować?
Izera przechodzi audyt, który ma rozstrzygnąć, czy budowa Państwowej Fabryki Samochodów Elektrycznych „Izera” w Jaworznie ma sens. Ministra funduszy i polityki regionalnej na razie wypowiada się mgliście, za to Chińczycy wprost kuszą perspektywą inwestycji w naszą gospodarkę.
Już blisko połowa samochodów osobowych sprzedawanych na świecie to modele typu SUV. To dla właścicieli przedmiot dumy i symbol statusu, dla aktywistów morderca klimatu. Europa ma z nimi coraz większy problem.
Łatwy dostęp do ładowania pojazdu elektrycznego decyduje często o jego zakupie.