Dlaczego „Miasteczko Twin Peaks” to najważniejszy serial w historii telewizji i jak wpływał na wyobraźnię młodych ludzi z małego miasteczka na południu Polski.
Ton całości jest zdecydowanie ciemniejszy, lekkość i purnonsensowe poczucie humoru pierwszych sezonów wyparowało.
W pokazanym w 1991 r. finale „Miasteczka Twin Peaks” Laura Palmer mówiła agentowi Cooperowi: „Do zobaczenia za 25 lat”. Pomyliła się o rok.
Międzynarodowy Festiwal Filmowy T-Mobile Nowe Horyzonty otworzy polskie wystawienie opery na podstawie „Zagubionej autostrady” Davida Lyncha.
Reżyserowi pierwowzoru najwyraźniej udało się porozumieć ze stacją Showtime, która serial wyemituje w 2016 r.
David Lynch znów kręci serial, który ćwierć wieku temu schodził z ekranów, bo nikt go nie chciał oglądać. Powrót „Miasteczka Twin Peaks” to największy w tym roku sukces... widowni.
W brawurowej ekranizacji „Podwojenia”, głośnej powieści portugalskiego noblisty José Saramago z 2002 r., podobać się może dużo, jeśli nie prawie wszystko.
Dwie dekady temu „Miasteczko Twin Peaks” zrewolucjonizowało myślenie o telewizyjnej rozrywce i utorowało drogę dzisiejszym nowoczesnym serialom. Właśnie wraca na DVD.
Film - dziwoląg, który komercyjnie nie rokuje najlepiej, ale zwolenników też powinien mieć.
Marek Żydowicz, postać legendarna w Toruniu i Łodzi, od lat próbuje pożenić trzy światy: wielkiej sztuki, wielkich pieniędzy oraz lokalnej polityki. Towarzyszą temu wyjątkowo widowiskowe awantury.