Nie ma się z czego śmiać, bo jest gorzej, niż miało być. Na budowę portu Warszawa-Radom wydano prawie miliard złotych. Warto, żeby te pieniądze nie poszły w błoto.
Ma nie być gigantomanii i wyścigu za najsilniejszymi. LOT chce być linią na miarę naszych możliwości, ale z ambicjami, żeby stać się najsilniejszym przewoźnikiem w Europie Środkowej i Wschodniej. Podróż w świat tranzytem przez Warszawę ma być szybka i wygodna. Taki jest plan.
Prywatne latanie jest w Polsce coraz popularniejsze, ale akurat Centralny Port Komunikacyjny – wbrew argumentom prezydenta Dudy – wcale mu nie pomoże. Bo kto płaci krocie za własną maszynę, ten chce lądować jak najbliżej centrum stolicy.
Prezentując wizję przyszłości Centralnego Portu Komunikacyjnego, premier i właściwi ministrowie nie odnieśli się do wielu istotnych merytorycznie kwestii. Na pytania i wątpliwości ekspertów odpowiedzi miały dostarczyć tzw. duże audyty, ale nie zostały wykonane, a decyzje i tak podjęto.
Koalicja rządząca zmieniła zdanie: Centralny Port Komunikacyjny ma powstać. Wciąż jednak nie wiadomo, czy i jak ta ogromna inwestycja na siebie zarobi.
Samowolka posłanki Razem Pauliny Matysiak poskutkowała zawieszeniem i sądem koleżeńskim. Co dalej z Lewicą?
98. urodziny Mariana Turskiego; Tusk o lotnisku w Baranowie; lista lektur bez Rymkiewicza; zabójstwo Natalii spod Poznania; PSL zgodzi się na związki partnerskie, ale...
Nowe lotnisko powstanie, lecz później i bez aury wyjątkowości. Modlin czeka rozbudowa, a przyszłość Okęcia pozostaje niejasna.
Plany rządu w sprawie budowy CPK; Daniel Obajtek bez absolutorium i premii; głosowanie nad immunitetem Michała Wosia; sejmowa komisja zdecydowała w sprawie aborcji; Ukraina i Mołdawia rozpoczynają rozmowy akcesyjne z UE.
Prezydent Botswany pokazał, że nawet kraj dysponujący jedynie słoniami może nimi Niemcom zagrozić. Gdyby Kaczyński rządził dłużej, na pewno znalazłby w końcu coś, co mógłby wysłać Niemcom zamiast słoni.