Miło nam poinformować, że według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa również w trzecim kwartale 2024 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 75,3 tys. średnio sprzedanych wydań byliśmy tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie.
Na drugim miejscu w zestawieniu tradycyjnie znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 61,9 tys. egz. Pozostałe tygodniki społeczno-polityczne znalazły się daleko w tyle: sprzedaż pisma braci Karnowskich „Sieci” wynosiła średnio 28,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27,4 tys. egz., „Gazety Polskiej” – 26,4 tys. egz., „Tygodnika Powszechnego” – 21,8 tys. egz.
POLITYKA wypada również najlepiej pod względem sprzedaży wydań cyfrowych (tzw. e-wydań). Głównie za sprawą Polityki Cyfrowej w trzecim kwartale br. zanotowaliśmy średnią sprzedaż na poziomie 25,1 tys. egz. Drugie miejsce w zestawieniu i tu przypadło „Newsweekowi” – 20,1 tys. egz. Natomiast żaden z pozostałych tytułów nie przekroczył progu 8 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.