O Polityce

POLITYKA numerem jeden w I kwartale 2021 r.

POLITYKA liderem sprzedaży w I kwartale 2021 r.

W samym tylko marcu POLITYKA sprzedawała średnio 97,6 tys. egzemplarzy. W samym tylko marcu POLITYKA sprzedawała średnio 97,6 tys. egzemplarzy. Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Audytu ZKDP Polskich Badań Czytelnictwa POLITKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w pierwszym kwartale 2021 r. Tym samym – z wynikiem 95,6 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy – była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP, ze średnią sprzedażą na poziomie 73,8 tys. egz., znalazł się „Newsweek”. Na trzecim – tygodnik „Sieci”, który sprzedał średnio 37 tys. egz. Dalej zaś były: „Do Rzeczy” (28,6 tys. egz.), „Tygodnik Powszechny (25,9 tys. egz.) oraz „Gazeta Polska”, która zamyka stawkę z wynikiem 20,9 tys. egz.

W samym tylko marcu POLITYKA sprzedawała średnio 97,6 tys. egz. „Newsweek”, który znalazł się na drugim miejscu marcowego rankingu, odnotował sprzedaż na poziomie 75 tys. egz. Tygodnik braci Karnowskich „Sieci” sprzedawał średnio 37,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28,3 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25 tys. egz., natomiast „Gazeta Polska” – 21 tys. egz.

POLITYKA niezmiennie dominuje również wśród tygodników opinii pod względem sprzedaży subskrypcji cyfrowych. W marcu br. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 22,2 tys. egz. Dla porównania: „Newsweek” średnio 13,7 tys. egz., „Sieci” – 7,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 4,1 tys. egz., „Gazeta Polska” – 1,9 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” – 1,5 tys. egz.

Polityka 22.2021 (3314) z dnia 25.05.2021; Do i od redakcji; s. 90
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA numerem jeden w I kwartale 2021 r."
Reklama