O Polityce

POLITYKA liderem sprzedaży

POLITYKA niezmiennie liderem sprzedaży

W lutym 2021 r. kolejny raz osiągnęliśmy najwyższą sprzedaż w segmencie – sprzedając średnio 91,2 tys. egzemplarzy naszego tygodnika. W lutym 2021 r. kolejny raz osiągnęliśmy najwyższą sprzedaż w segmencie – sprzedając średnio 91,2 tys. egzemplarzy naszego tygodnika. Polityka
Dzięki naszym czytelnikom POLITYKA niezmiennie jest najchętniej kupowanym pismem wśród tygodników opinii.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w lutym 2021 r. kolejny raz osiągnęliśmy najwyższą sprzedaż w segmencie – sprzedając średnio 91,2 tys. egzemplarzy.

Na drugim miejscu zestawienia ZKDP znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 73,1 tys. egz.; natomiast pozostałe tytuły jak zwykle uplasowały się daleko w tyle, sprzedając średnio: tygodnik „Sieci” – 36,7 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28,3 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25,7 tys. egz., „Gazeta Polska” – 21 tys. egz.

POLITYKA dominuje również wśród tygodników opinii pod względem sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania – w lutym odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 22 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 13,8 tys. egz., „Sieci” – 7,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 4 tys. egz., „Gazeta Polska” – 1,9 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” – 1,4 tys. egz.

REDAKCJA

Polityka 18.2021 (3310) z dnia 26.04.2021; Do i od Redakcji; s. 122
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA liderem sprzedaży"
Reklama
Reklama