Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w lutym 2021 r. kolejny raz osiągnęliśmy najwyższą sprzedaż w segmencie – sprzedając średnio 91,2 tys. egzemplarzy.
Na drugim miejscu zestawienia ZKDP znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 73,1 tys. egz.; natomiast pozostałe tytuły jak zwykle uplasowały się daleko w tyle, sprzedając średnio: tygodnik „Sieci” – 36,7 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28,3 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25,7 tys. egz., „Gazeta Polska” – 21 tys. egz.
POLITYKA dominuje również wśród tygodników opinii pod względem sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania – w lutym odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 22 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 13,8 tys. egz., „Sieci” – 7,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 4 tys. egz., „Gazeta Polska” – 1,9 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” – 1,4 tys. egz.
REDAKCJA