Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w listopadzie 2020 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce i kilkuprocentowy wzrost w stosunku do listopada 2019 r. Z wynikiem 93,7 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem wśród tygodników opinii.
Na drugim miejscu zestawienia ZKDP znalazł się „Newsweek”, którego listopadowa sprzedaż wynosiła rekordowe 82,6 tys. egz. – ten wzrost sprzedaży „Newsweek” zawdzięcza przede wszystkim numerowi wydanemu w czasie protestów Strajku Kobiet, z kartonem przedstawiającym Jarosława Kaczyńskiego i wezwaniem: „Odejdź!”.
Wyniki pozostałych tytułów były zdecydowanie mniejsze: sprzedaż tygodnika „Sieci” wynosiła średnio 37,4 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28 tys. egz., „Tygodnika Powszechnego” – 26,8 tys. egz., „Gazety Polskiej” – 22 tys. egz.
Nasz tygodnik jest także liderem w segmencie pod względem sprzedaży cyfrowych subskrypcji. W listopadzie 2020 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 20,6 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał w tym czasie średnio 13,7 tys. egz., „Sieci” – 7,4 tys. egz., „Do Rzeczy” – 3,8 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 2,1 tys. egz., „Gazeta Polska” – 1,7 tys. egz.
REDAKCJA