Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w maju bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 90 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 77 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły nie przekroczyły nawet progu 40 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy: tygodnik „Sieci” sprzedawał średnio 39 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25 tys. egz., natomiast „Gazeta Polska” – 23 tys. egz.
POLITYKA nie ma sobie równych także pod względem sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania wśród tygodników opinii. W maju odnotowaliśmy kolejny wzrost – już 20 tys. nabywców korzysta z cyfrowych form rozpowszechniania naszego tygodnika. Żaden z pozostałych tytułów nie osiągnął w tym kanale dystrybucji poziomu 12 tys. egz.
Redakcja