Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lipcu POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 92 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy najchętniej kupowanym pismem w segmencie, pozostawiając większość konkurencji daleko w tyle. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą na poziomie 69 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Na trzecim – tygodnik „Sieci”, który w lipcu sprzedawał średnio 39 tys. egz. Pozostałe tytuły sprzedawały średnio: „Do Rzeczy” – 31 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25 tys. egz., „Gazeta Polska” – 23 tys. egz., zaś „Wprost” – jedynie 15 tys. egz.
POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. Od stycznia do lipca 2019 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej, sprzedawał średnio 13 tys. egz. To więcej niż sprzedaż elektronicznych wydań pozostałych sześciu tytułów łącznie.