Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w maju bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 94 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy najchętniej kupowanym pismem w segmencie. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą 74 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Inne tygodniki zostały daleko w tyle: „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu ZKDP, sprzedawał średnio 37 tys. egz., „Do Rzeczy” – 31 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 28 tys. egz., „Gazeta Polska” – 22 tys. egz., natomiast „Wprost” jedynie – 13 tys. egz.
Niezmiennie POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W maju 2019 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej, sprzedawał średnio 13 tys. egz. A to więcej niż sprzedaż elektronicznych wydań pozostałych sześciu tytułów łącznie.