Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w pierwszych trzech kwartałach 2017 r. Z wynikiem 111,4 tys. egz. była jedynym tytułem, który przekroczył granicę 110 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy. Na drugim miejscu ze średnią sprzedażą 99 tys. egz. znalazł się „Newsweek”. Sprzedaż pozostałych tygodników społeczno-politycznych nie przekroczyła granicy 65 tys. egz. Tygodnik „Sieci Prawdy”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu, sprzedawał średnio 64,5 tys. egz. Jego najbliższy konkurent, czyli tygodnik „Do Rzeczy”, odnotował średnią sprzedaż na poziomie 43,2 tys. egz. Sprzedaż tygodnika „Wprost” wyniosła 19,3 tys. egz.
W samym tylko wrześniu POLITYKA również była wśród tygodników opinii najchętniej kupowanym tytułem, sprzedając średnio 103,7 tys. egz. na wydanie. Wynik ten był średnio o 7,3 tys. egz. lepszy niż sprzedaż „Newsweeka” (96,4 tys. egz.). i o ponad 47,8 tys. egz. niż sprzedaż tygodnika „Sieci Prawdy” (55,9 tys. egz.). Dystans pomiędzy POLITYKĄ a pozostałymi tygodnikami jest jeszcze większy. Sprzedaż „Do Rzeczy” (38,8 tys. egz.) jest gorsza od POLITYKI o prawie 65 tys. egz. POLITYKA sprzedaje się też prawie sześć razy lepiej niż „Wprost” (18,1 tys. egz.) – tu różnica wynosi średnio 85,6 tys. egz.
POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W okresie styczeń–wrzesień 2017 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą POLITYKI Cyfrowej, odnotował sprzedaż średnio 10,7 tys. egz. Pozostałe tytuły nie przekroczyły granicy 6 tys. egz.: „Newsweek” sprzedawał średnio 5,7 tys. egz., „Sieci Prawdy” – 2,6 tys.