Stojąc w obliczu narodowego dramatu, uznaliśmy, że naszym obowiązkiem jest jak najszybsze odniesienie się do tej katastrofy. Stąd decyzja o przyspieszeniu wydania numeru 16 POLITYKI i skierowaniu go do sprzedaży już w poniedziałek. Przyspieszona dystrybucja wymusiła wprowadzenie – w ciągu zaledwie kilku godzin – wielu zmian w zawartości tego specjalnego wydania, w tym zdjęcia licznych stałych rubryk i felietonów, choć oczywiście nie wszystkie zmiany były już możliwe. To samo dotyczy reklam: przyspieszony tryb spowodował, że niektórych reklam nie mogliśmy opublikować. Jednocześnie techniczne ograniczenia uniemożliwiły usunięcie innych, już wydrukowanych, reklam tych Klientów, którzy być może chcieliby wstrzymać publikację. Przepraszamy i liczymy na zrozumienie.
Redakcja i Biuro Reklamy
Polityka
17.2010
(2753) z dnia 24.04.2010;
Do i od Redakcji;
s. 120