Archiwum Polityki

Oglądamy reklamy

i oceniamy je w skali od +6 do –6

Zielona budka – lody (6)
To nic, że przedstawicielom firmy nie udają się pojedyncze skoki do basenu, skoro spółka Zbigniewa Grycana dawno wypłynęła na szerokie wody. Zresztą nie wszystko można robić dobrze, wystarczy gdy robi się dobre lody. To rodzinna obsesja Grycanów – podpowiada reklama, która przy okazji ujawnia poczucie humoru całej familii.

Tina – margaryna (-4)

Rodzinne szczęście jak zawsze towarzyszy spożywaniu margaryny. Nie ma, przekonuje nas reklama, nic bardziej cementującego życie rodzinne niż jedzenie chleba z margaryną. A nam się wydaje, że nie ma nic nudniejszego niż ciągłe powtarzanie tego samego schematu. A na dokładkę jeszcze ten rym: „Posmarujesz, zasmakujesz”.

Oceniała Krystyna Lubelska

Polityka 24.2000 (2249) z dnia 10.06.2000; Tele Wizje; s. 102
Reklama